September 22, 2010

Im coming for u ~


Hari nie, aku mahu tulis pasal tempat2 yg aku mahu pegi d dunia nie.
yea, actually byk sgt tempat d dunia nie aku maw pegi.
tapi kalo aku state suma, x ckup 1000 page kali kan.
so, aku ringkaskn ja la nie adalah THE MOST WANTED places i wanna be :)

so, starting wif the 1st pic.
tue ALASKA.
cantik kn? aku nie bukan jg nature lovers. tp aku terlalu suka dgn kecantikan tmpat2 mcm nie.
tgk ja bha, betapa cantiknya view dia.
terlalu cantik kan. sungguh hebat ciptaan tuhan nie.
Maha suci Allah di atas segala penciptaanya di muka bumi nie.
anyway. Alaska, be prepared. im coming :)


second pic.
Paris!
yea. im coming paris.
aku maw naek eiffel tower.
kalo aku xda bini pon tym tue.. naek solo2 pun xpalah.
yg pnting aku mo jg naek. haha.



third pic.
Istanbul.
huhu. cantek kn? itu hotel underwater d istanbul.
mayb, hotel nie price dia satu malam x lari juga riban2 nie.
tp xpalah, money is not matters.
aku usaha keras juga smpai aku capai impian aku nie.
even 1 nite. aku mo jg stay d hotel nie :)



Nie~
Colosseum.
aku rasa, semua org taw Colosseum ni apa kan. huhu
nie tempat gladiator fighting.
di sebabkn aku pencinta movie gladiator. aku maw melihat sndiri tmpat kejadian nie.
seing is believing org bilang. haha.
and btw.. ngam2 pula Colosseum ni d rome.
bole la aku p tempat pope tue.
x taw jg apa nama tue.
tp aku pegi jg la skali. keh3..



Taj Mahal~
Org cakap, nie antara 7 wonders of d world.
so, aku mahu melihat sndiri keindahan tmpat nie.
aku mahu lihat hasil karya maharaja tue utk bini dia.
is really taj mahal beautiful as its said?
im going to found it out myself :)



Makkah~
Ya. inilah dia. tempat kekasih hatiku :)
Ya Allah, engkau permudahkan la urusan hamba mu ini.
moga2 aku dapat menjejak kaki d tanah suci mu ya Allah.

InsyaAllah. akan ku pegi tanah suci makkah dgn selesainya pengajian ku d Univ.
I love u Allah.
u light up my life when its all dark around me.
u gv me hope, when there's no one can gv.
u know me better, then i even know myself.
tQ my lord for everything.
im thankful for each moment u gv in my life :)










No comments: