October 8, 2010

1st..

so sweet. brapa lama da aku kawan ngan dia.. last2 dpt gak jumpa.
best2.. dia sweet. cantek. suka mbuli :)
tapi anti dota T__T

happyny dpt jumpa dia =.="
adei. abes la aku..
ntah napa aku excited sgt tetiba..
eventhough aku jumpa jz utk makan2 je..
gumbira da aku..

Ya Allah..
tQ for giving me chance to feel this kind of feeling :)
xmo la aku fikir pon apa yg dia rasa ngan aku. tp aku da ckup appreciate dpt rasa mcm nie thadap org laen..
xdalah rasa aku nie hati batu sgt..

anyway..
i suke buli u!
hahah. suke tgk u geram ;p

i kinda like u dear.

tQ 4 making me smile :)
tQ 4 being nice to me :)

tQ Allah.. for everything..
if she's bring good thing for my life.
i do hope u can make it easy for me to walk this path.
if she's not.. do hope ur guidance my lord..

2 comments:

Leyha said...

InsyaAllah. it will be. kalu dy dha menjadi jodoh, Alhamdulillah. Jika tidak, Alhamdulillah juga. kerana Allah tahu apa yang terbaik untuk kita.

Bertaaruf la dengan keyakinan dan berhikmah!

zaCk_89 said...

ya. tQ sis..
yg baik itu semuanya dtg dr tuhan :)
saya akan slalu bertawakal kepadanya.
insyaAllah..