November 30, 2010

game!


hihi. kali nie.. post aku lain dari yg biasa aku post. kali nie aku mo cita sket pasal game aku suka. yeah~~!!
gf aku. kekasih hati ku. cinta ku. lovely ku.
ouch gurls don't be jealous =p
hahaha.

orite.. nie game aku suka, i mean slain dota. my current addict right now.

STARCRAFT 2. WINGS OF LIBERTY.

yeah.. i love this game. best! addict!
terima kasih kepada abg aku yg belikan utk aku. consider nie hadiah bday la. haha.
yalah.. game nie kena maen on9.
so, kena beli original. kena ada cd key. kalo maen cikai2.. yg 2o inggt tue.
ada ja prob.
graphic x support la. xle install la. mcm2 lg la =.="
so, im very thankful to own this game :)

game ni. ada 3 race.
zerg
protoss
terran

skrg nie, aku suka pakai protoss ngan zerg sahaja.
terran? hurm..
blom cemerlang lagi la pakai race tue..
nt la, mo practice lagi. daa ok. baru love terran kali. hehe.

em. ok.. tue briefly ja la aku mo cakap psl game aku maen..
skrg nie, other than SC2..
aku tgh tgu diablo 3 lagi.
haiysh.
bila la mo keluar diablo 3 nie..
aku x sabar daa tunggu nie =.="

so, gamers2 outhere, yg maen SC2.
add la saya k.
this is my id, i play asia region.
nickname - azrael

kepada gamers dota
nie id aku maen d garena - kamikaze44

dun hesitate to add me kayh ;)

No comments: