May 15, 2010

.jz like a machine with an empty feeling.

im

really

empty

this memory is killing me.

8 comments:

-haLi3isa a.k.a L3ha, hsr- said...

kenapa kau nie?

zaCk_89 said...

hurm.. sedih ja sis..
susah sgt rupanya mo lupakn owg nie.. =.="

alotaboutme said...

kenangan yang indah memang susah nak kita lupa zack...
amek masa yang sangat banyak tuk heal the pain....
macam yang lin cakap sebelum nie,
please be strong zack..

zaCk_89 said...

erm.. i'll try lin.
thx 4 ur support lin..
best dpt kawan mcm lin =)

alotaboutme said...

i'm just trying to be your best best that will listen anything that u wanna share.. =D
hidup ini tidak akan berjalan mengikut apa yang kita rancang tapi mengikut apa yang telah ditentu oleh Allah..

zaCk_89 said...

hurm.. bestnya ayat tue.
hidup ini x mengikut apa yg kta rancang. tp mengikut ketentuan Allah..
sy sgt suka ayat nie.. tQ lin =)

alotaboutme said...

hehe....best kan ayat nie..
rasa more calm bila fikir semua nie dah ditentukan Allah..
sejauh mana kita berlari, tapi tetap tak boleh lari dari takdir Allah..
nie la yang lin fikir bila setiap kali ada probs.. =D

zaCk_89 said...

ya.. takdir Allah tue dah mmg ketentuan..
tQ lin.
i really like ur advice :)