May 12, 2010

- i miss u -

hurm..
do u really miss me?
do u?

i sumtimes, i jz dunno who u really are anymore..
u said.. syg lah.. rindu lah.
but then.
still.. u jz come, n go..
i din see any effort from u..
to catch me.

huh?
sounds mcm aku lak ppuan..
x kesah la.
if u really love sum1. y would u keep silent..
its not like i nvr try.
i try everything to be wit u.
i try..
until i already lost in my own illusion..

but still?
same answer.

~ confuse ~

its up to u la dear..
i guess im jz not so important 4 u though..
if im really that someone in ur life.
u wont jz come n go from me..

im tired to be treat like that..

i dunno la..
sumtimes, i really wish i could meet u again..
u jz dunno.. how much i miss the old u..

3 comments:

alotaboutme said...

zack...
orang yang paling kita sayang lah yang akan banyak meluka kan kita dan tinggalkan kesan yang paling mendalam dalam diri kita..
sebab kita terlalu banyak ada di sisi dia dan dia tak pernah nak jaga hati kita..
zack...jus jaga hati orang yang jaga hati kita...susah nak puaskan semua hati orang.. =D

zaCk_89 said...

hurm.. tQ lin..
ape yg lin cakap tue.
sgt betul =D

sumtimes, it jz not wort it for me. to be sad. for sumthing that i should not be sad of..

alotaboutme said...

hehe....saya memang terer kan kalau berbahasa...haha..

yeah. kita nie tak kan dapat apa yang kita nak, tapi akan dapat apa yang sepatutnya kita berhak..

setiap benda sudah ditentukan aturan perjalanan nya kan.. kita nie bukan sesapa nak ubah segala... =)