December 27, 2010

2011

happy new year!
yeah..
awal aku wish selamat tahun baru kan.
hehe. cuz, im very bz lately.
jarang ada masa mo update blog.
kalo ada masa pula, kdg2 x taw mo tulis apa =.="

so, selamat datang kepada tahun baru ;)
dan good bye kepada tahun 2010.

kali nie, aku mahu tulis..
apa yg terjadi in this recent year..
2010.

tahun nie, adalah tahun pertama dalam hidup aku selepas 7 tahun..
aku hidup single.
hahaha!
yeah. its true =.="
since i was 14, aku x penah da single lama.
plg lama pun 2, 3 bulan. pastu ada gf da.

but this year. tahun yg penuh dgn rahmat i guess? :)

so, sepanjang 1 tahun nie.
aku da melalui pelbagai rintangan dan cerita yg pelbagai2..
daripada jumpa org mcm nie, org mcm tue, org bla2, org blur2 =.="

anyway.
aku mo amik kesempatan new year nie, utk mohon keampunan dari semua my family members, teman2, rakan2 dekat jauh, dan tidak lupa jg kepada ex2 aku. dan jg sepa2 lah yg berkaitan dgn aku. samada yg aku mc ingat, atau aku dah lupa, samada yg mc idup atau da mati.

FORGIVE ME..

aku da terlalu byk buat silap dalam hidup nie, and sumtimes kita nie manusia lupa yg kita nie hidup sekejap kan?
who knows im gonna end up dead soon.
ada hutang buat sakit hati siapa2.
aku x smpat minta maaf.
so, ada kesempatan nie.. aku mohon lah k.
maafkn aku.

sepanjang tahun nie, ive been through a lot.
and yeah.. i've experienced my own lesson :)
ada story yg kalau aku cerita dgn org..
org akan melenting. marah. sakit ati.
kenapa aku kena layan mcm nie. mcm tue segala bagai..

tapi ntah la.
skrg nie, aku dah x rasa pa2 lagi..
bukan aku mo cakap besar, aku x sedih, x kecewa, atau tidak marah.
cuma..
aku da x mengharap apa2 mcm dlu :)
bg aku. apa yg jadi.. baik buruk, semua tue ada hikmah.
rite?
bersangka baik jak lah dgn takdir tuhan. redha dgn ketentuan dia.
pasti hati kita tenang ;)

em, pinta aku d tahun baru nie..
hidup aku lebih tenang berbanding sebelum2 nie..
hidup aku sentiasa d berkati Allah.
aku harap, tuhan x bg aku ujian yg x mampu aku tempuhi.
tiada yg lebih sedih melainkan kembali kepada kehidupan yg tidak bermakna kan?

happy new year semua.
moga2 hidup kita sentiasa di rahmati dan di berkati Allah.

owh ya..
menjwb kepada persoalan org kpd aku, bila mo ada gf?
jgn la bha tanya begitu lagi k :)
kalau ada. ada la bha tue..
kalau tiada. naa blom smpai seru la tue.
haha. saya malas bha mo ada gf.
mo cinta2.. kawin ja terus. pastu bcinta la sepuas2nya.
x suda aku risau :)
hihi.

buat masa nie..
bg la aku abes dlu study nie. insyaAllah. kalau suda terbuka hati. ada la juga tue.
jumpa mana2 ppuan solehah. baik2. pandai jg akhlak.
ok la tue kn :)
perancangan tuhan tue lebih baik.
jgn la menggedik2. mencari.
menda tue datang sndiri.
hehe

2011..
im getting old =.="








No comments: