December 10, 2010

gym!

yeah.. aku mahu tulis tentang aktiviti harian aku pula hari nie.
hehe.
ok, kenapa aku letak topik gym?
sbb aku skrg hari2 da g gym =.="

kalo miss pon. weekly aku akan pegi 4 ke 5 kali..
huhu. rajin kan?

ya. saya mest committed.. like maxis said.
committed to the game~
yeah..

skrg nie, perut aku da kempis!
yehaaa..
syukurlah. x sia2 aku makan epal ja setiap mlm.
aku rasa, naik boring da epal tgk muka aku.
epal, epal, epal =.="

so, mission aku?
by next year aku mo ada shape da.
xdalah aku mo badan aku berketul2..
tp, at least ada 6 pack ka lengan ada muscle ka..
hehe.

can i do it?
yes i can :)

nothing impossible.

hurm.. dulu, niat aku kalo jadi kurus nie. mo tackle awek la. apa la..
semua mest ada kaitan psl awek2 =.="
what a kids..

skrg, teda2 la mo gf segala nie..
aku mo raise up lg my level of confident.
badan lawa, automatic lvl of confidence pon naik kan? hihi..
bukan apa.. kalo perut smart, lengan besar.. weee...
pakai kemeja.. pakai t-shirt pon smart ;)

lelaki selalu mo ada pasangan lawa2..
body awek lawa la. apa la.. segala bagai. tp, badan sndiri mcm tayar =.="
im not saying anyone k.
ini termasuklah aku jg. dlu aku pon mcm tue. haha.
tp skrg x lagi.
aku mo kalo aku ada awek ka. plg x awek pon.. wife aku.
bole laa kumpau sket.. ada husband nsem. smart!
hahaha :P

anyway.. ada kawan ppuan aku cakap.
hurm. pasni sexy la bdn z kan..
babe, don't u like it?

don't worry lah k..
aku bdn sexy ka apa ka.
bukan tuk cari awek pon. aku suka single.
suka lg ada kawan2 ja..
sumtimes, aku rasa lg best mcm nie dari ada awek..
gf nie wat byk maksiat ja =.="

xmo la ada gf2 nie kalo boley..
mo terus kawin ja. hihi..

lg satu.. my sis.
dia penah cakap sama aku.
" hurm.. ko nie bahaya nie zakwan. obsessed to urself"
hahahaha.. aku suka betul nie statement.
bukan apa. it seems right though.. hehe.

bukan obsessed sama diri bha sis.
saya syg diri saya lebey dr org lain, i mean saya xmo lg bha silap syg org =.="
ckup suda saya belajar cinta cinta kapel nie.
x bawa ke mana..

so, kalo saya mahu pon bcinta lepas nie.
saya mahu org yg mmg bole syg diri dia.
dia tahu apa dia mahu.
dia tahu tanggungjwb dia sama family. sama tuhan :)
thats more like it.

ppuan camni br ngam aku bg cinta aku.
hehe.

ada ka lg ppuan camtu ar?
aku percaya.
ada :)

im not expecting some1 perfect.
tp at least, she can prove me she different then any other..

aku, kalau ada gf pon.. aku mahu yg dia lngsung xmo ada fizikal touch sma dia.
auwww.. thats sweet man!
pgg tangan pon x bley.
phewitt..
mmg sweet larh..

so, berbalik kpd topik d atas.
gym!

ya.. by next year. bulan 6.
aku mo ada 6 pack =D

skrg perut suda kempis, lemak2 suda lari..
tnggal mo work out perut lagi nie =.="
nampak ja mcm senang kan.
mo sit up hari2 50 kali. bukan senang worh..
mo kuyak suda perut aku nie..
hurm..

anyway..
1 ja aku xmo lupa n jgn lah aku lalai..
Ya tuhanku, sebagaimana sempurnya engkau ciptakan aku..
sempurnakan lah juga akhlak ku :)

this is a reminder not for me. but also to all of us.
akhlak itu adalah medium yg menentukan personaliti kita..

so, cmna cantik pon fizikal kita.
kena slalu ingat. kerohanian kena teguhkan jg.
jgn abaikn tue..

so, wanna be a real muslim?
lets work on it.
live islam not only in our mouth but also with our deeds ;)

No comments: