December 4, 2010

yehaaa

hurm. aku x mahu jadi cold hearted person, at the same time im giving so much hope to all people around me?
is this a mistake?
is it wrong to treat other's kindly?

i don't know. somtimes, i just feel really tired with all of this.
really need some rest =.="

bukan semua org boleh faham apa kita fikir.
sometimes kta sendiri pon x faham apa kita fikir.

btw, next month is my anniversary.
bukan org kapel atau kawin ja ada anniversary k.
single pon ada jg.
hahaha.
next month a.k.a next year.
genap la setahun suda aku single.
yehaaaaaaaaaaaaaaa =D

ada org tnya aku.
"kenapa aku happy sgt. x syg ex lg kah?"

hihi..
aku happy sbb aku appreciate masa2 aku single nie sebaik mungkin.
lebih dari itu. aku banyak belajar tentang diri aku. lebih byk aku memahami diri aku.
selama nie.. aku try utk faham org lain. tapi aku x penah mo fahami diri aku sendiri.
that is wrong i guess =.="
kalo sendiri x faham diri nie. camna mo harap org lain faham diri kita. right?
lagipun.. aku mo set dalam diri aku. whatever happen after this, im never gonna let myself down anymore.
frust ka apa ka jgn bersedih. tidak akan :)
moga2 Allah sentiasa kuatkan hati aku.
bukan apa.. kalau aku sendiri x bole sayang diri aku. cmna aku mo sayang org lain?
btw.. kepada siapa2 la yg bakal jd gf aku ka apa ka..
sorry if this sounds rude k.
kau ada tiada aku tetap mcm nie. happy :)
u wanna know why?
if u really love me. why u should think about walking away from me?
think im gonna chase u?
sorry babe.
aku da penat buat menda2 mcm tue.. aku akan buat mcm tue. kalau ko wife aku.
that is for sure.
tapi kalo setakat gf. jgn la maen drama2 mcm tue lagi dgn aku k.
xda masa da aku mo pikir semua tue..

love is about bond between heart.
no matter how hard that relationship goes, u wont walk away from each other.
thats love ;)

6 comments:

cute said...

ya..nant ko jmpa yg lebih baik dari sbelum ni wan..

zaCk_89 said...

hihi.. tQ eja ;)

Sebelas90 said...

that true zack.
sayangi la diri anda sebelum anda menyayangi orang lain. =D

zaCk_89 said...

hehe. thx lin =)
ade juga org agree. hehe.

Ika said...

bagi aku, cinta dan jodoh tu datang sendiri... jadi biarla masa menentukan...single2 ni enjoy dulu.. tengok pemandangan dunia.... tengok orang2 di sekeliling...

juga, cinta tidak memerlukan sebarang sebab.

eh apa aku merepek ni? haha!!

zaCk_89 said...

hahaha..
smart falsafah ko nie..
i agree with u on the part love without reason.

tp..
jgn smpai cinta membutakan hati sudah =)